Αντίο Ξένε


Αντίο Ξένε

Ξένε, άφησε για λίγο τα υλικά στην άκρη και έλα εδώ, παρέα να τα πούμε, μα ξένος και εγώ είμαι, δε θέλω να γνωριστούμε και τα μυστικά μας να ανταλλάξουμε, μόνο μια άποψη να μοιραστούμε. Ξέρεις, με ενδιαφέρει τον κόσμο να αλλάξω, δηλαδή, αν μπορούσα να το κάνω θα το έκανα. Μοιάζω τρελή; Θεώρησε με τρελή, ίσως, λέω ίσως και να είμαι μα ακίνδυνη τρελή!
Απάντησε μου σε παρακαλώ, γιατί οι υπόλοιποι ξένοι, δεν μιλώ για εσένα, ίσως προσβληθείς και δεν μου κάνεις την χάρη να συνεχίσεις την ανάγνωση, αλλά πες μου, γιατί έλκονται από φανταχτερούς ανθρώπους; Είναι τόσο σημαντικό το μαλλί μου να χτενίσω και να μπογιατίσω; είναι τόσο σημαντικό να καλύψω τις ατέλειες μου; είναι τόσο σημαντικό να χάσω τα περσινά κιλά που κέρδισα τρώγοντας κάτι που το στομάχι και το μυαλό μου απόλαυσαν; Είναι τόσο σημαντικό, μάρκες να φιγουράρουν στα ρούχα μου απάνω; Εσύ ξένε, απλός που είσαι, πες μου κύριε, κυρία ό,τι είσαι, είναι σημαντικό να είσαι φανταχτερός; 
Είναι σημαντικό ο καβαλιέρος μου να οδηγεί, ένα υπερπολυτελές αμάξι; Είναι σημαντικό να κατοικώ σε καινούργιο σπίτι με ακριβά έπιπλα; 
Είναι σημαντικά τα χρυσά και τα καράτια; Για να μη μιλάς μάλλον σημαντικά τα βρίσκεις και στο βρόντο, τα λόγια μου πάνε. Σε λάθος ξένο απευθύνθηκα, μα δεν πειράζει ξένε, είμαι σίγουρη, κάποια στιγμή, θα βρω εκείνον τον ξένο που σαν τα ακούσει αυτά από το στόμα μου, πιότερο θα με αγαπήσει. Πιστεύω σε εκείνους τους ξένους που αγαπούν την ψυχή, όχι τα υλικά. 
Αντίο ξένε.

Τσαβαλά Μαρία.

Σχόλια

  1. Όχι δεν θέλω να φύγω Μαρία. Μήτε να αποστρέψω το βλέμμα και την προσοχή μου από τις σκέψεις σου. Βλέπεις αυτές ταυτίζονται και με τις δικές μου. Έτσι θα μείνω εδώ. Να τις διαβάσω, να τις μελετήσω με προσοχή και να τις αφομοιώσω. Βλέπεις Μαρία, όπως σωστά το αναφέρεις, το "φαίνεσθαι" προάγεται και κυριαρχεί στη ζωή μας. Επιφανειακά πάντα. Καθώς υπάρχουν άνθρωποι που το παίρνουν όσο του αξίζει στα σοβαρά. Στη συνέχεια το βάζουν στη θέση του και ανασύρουν στην επιφάνεια το "είναι". Αυτό δηλαδή που αξίζει.
    Καλησπέρα Μαρία μου με τις όμορφες σκέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ένα μεγάλο ποσοστό συμφωνεί γιατί αυτό δείχνουν υπάρχουν ακόμα άνθρωποι. Η αλήθεια είναι ότι πολλοί πέφτουν στην παγίδα να αγοράζουν πράγματα για να αρέσουν στους άλλους, κουτό. Πολύ κουτό. .. ωστόσο το σχόλιο σου όπως τοποθετήθηκες ήταν πολύ όμορφο ♡

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ebook: "Κούνια μπέλα"

Κεφάλαιο 2ο

Το νεκρό σώμα