Πώς αποθηκεύω τις νέες μου ιδεες;

 



Συγγραφέας είναι εκείνος που όταν του έρθει κάτι στο μυαλό, τρέχει να το σημειώσει κάπου πρόχειρα, για να μη ξεχαστεί ποτέ, αυτή η σπουδαία ιδέα!

Τι; εσύ δε το κάνεις; 

Νομίζω ήρθε ο καιρός που δε θα βγαίνεις από το σπίτι σου, δίχως το μαγικό σου μπλοκάκι και το στυλό στη τσέπη, προσποιούμενος τον Steve από τα "Στοιχεία της Μπλου" 



😂😂😂❗❗❗

Και τώρα που σας έβαλα στο δικό μου κλίμα, πάμε να μιλήσουμε για τις "ξαφνικές νέες ιδέες" που μας πιάνουν εξαπίνης και μας ταράζουν το συγγραφικό μας οίστρο.

Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι ένας συγγραφέας μπορεί να εμπνευστεί ακόμα και από ένα μικροσκοπικό αντικείμενο ή και από μια τρομερά, άβολη κατάσταση. 

Η έμπνευση δεν έχει ωράριο και μέρα. Σε επισκέπτεται όταν νιώσει εκείνη έτοιμη. Ο συγγραφέας το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να "αποθηκεύσει" , να καταγράψει εκείνη την έμπνευση για να μη τη χάσει ποτέ.

Περνάμε στα πρακτικά...▶️▶️▶️

↗️ Όταν χτυπήσει το κουδούνι, μια νέα ιδέα, τι κάνω; 

1. Έχω αγοράσει ένα μικρό μπλοκάκι τσέπης όπως και ένα στυλό ή μολύβι, επίσης μικρό για να χωράει στη τσάντα και στη τσέπη μου δίχως να πιάνει χώρο.

2. Σε οποιοδήποτε μέρος και να με βρει η νέα ιδέα, φροντίζω να καταγράψω αυτή την σκέψη στο μαγικό μου μπλοκάκι. 

Αδιαφόρησε αν κάποιος σε κοιτάξει περίεργα. Είσαι συγγραφέας μη το ξεχνάς...τι έχουμε πει ; ο συγγραφέας έχει μια ασύγκριτη τρέλα!

3. Η σκέψη, δε χρειάζεται να είναι απαραιτήτως, "κομμάτι για μια πλοκή". 

●Μπορεί να είναι ένα δυσεύρετο όνομα που σου έκανε εντύπωση και επιθυμείς να το χρησιμοποιήσεις σε κάποιον ήρωα.

●Ένα σπάνιο επάγγελμα που πρώτη φορά άκουσες και θα ήθελες να ερευνήσεις.

●Κινησιολογία (π.χ. Μάσησε τα κορδόνια του πουλόβερ του)

●Μια αντίδραση (π.χ. πέταξε το κουλούρι θυμωμένη και συνέχισε το δρόμο της)

●Ένα τρομακτικό σπίτι, ένα όμορφο τοπίο ...

Παρά πολλά!!! Στο μαγικό σου μπλοκάκι, επιτρέπεται να γράψεις, ό,τι πιο παράξενο θες και όπως το θες. Κανείς δε θα το δει, είναι δικές σου οι σημειώσεις.


4. Έκανα αυτό που είπες. Σημείωσα την νέα μου έπνευση. Και τώρα; 

Τώρα είναι το καλύτερο, αγαπητέ μου.  Υπάρχουν 2 βασικοί δρόμοι. Εγώ πάντα ακολουθώ τον 2ο γιατί με βγάζει ασπροπρόσωπη. 


● Μεταφέρω αυτή την ιδέα στο επίσημο τετράδιο του σπιτιού μου. Την εμπλουτίζω και την διαμορφώνω σε μια παράταιρη σκηνή. Ας πούμε ότι αυτή η ιδέα, αποκτά μια βάση, μισής σελίδας, μίας, δύο , τριών σελίδων κ.λ.π.

Το αφήνεις στην άκρη και το κρατάς για το επόμενο μυθιστόρημα_νουβέλα που θα γράψεις για να το προσθέσεις εκεί. (Αν νομίζεις ότι θα ταιριάξει κάπου).

Μην αγχώνεσαι! Είναι καλύτερο να γεμίζεις από σκόρπιες, εμπνευσμένες σελίδες παρά να καταλήξει στα σκουπίδια, η ιδέα σου. Ο συγγραφέας δε πρέπει ποτέ να σκίζει και να διαγράφει κάτι που μελλοντικά Ίσως του φανεί χρήσιμο.

● Στη δεύτερη περίπτωση, η νέα έμπνευση, δε φυλάσσεται στο παλιό τετράδιο.

Αλλά ❗χρησιμοποιείται❗στο τωρινό γραπτό σου. 

Π.χ. Σήμερα το πρωί, εμπνεύστηκες από έναν τηλεοπτικό χωρισμό που έδειχναν όλα τα κανάλια της τηλεόρασης. 

Μην διστάζεις! Χώρισε και εσύ τους πρωταγωνιστές σου που τόσο αγαπιούνται..

Π.χ. Στη παραλία, αντίκρισες το ομορφότερο πλάσμα. 

Δεν είναι κρίμα να ξεχαστεί αυτό το όμορφο πλάσμα; 

Δώσε του ζωή. Και φέρε το μια βόλτα από το βιβλίο που γράφεις ΤΩΡΑ! 

Και αν δε περισσεύει ρόλος, δημιούργησε έναν ! Του αξίζει...😉

Π.χ. Καθώς παρακολουθούσες ένα μουσικό πρόγραμμα, οραματίστηκες να συμμετέχουν και οι ήρωες σου.

Άντε τι περιμένεις; γράψε ένα κεφάλαιο στα μπουζούκια! Πρόσεξε όμως... στα μπουζούκια μη μας παρουσιάσεις μια απλή βραδιά που οι φίλοι, ξοδεύουν τα λεφτά, πετώντας λουλούδια στη τραγουδίστρια.

Χώρισε κάποιον..., μέθυσε κάποιον που θα ομολογήσει την αλήθεια..., εν ανάγκη; σκότωσε κάποιον, κάψε κάποιον!!!!

Ποτέ μη γράφεις σκηνές, χωρίς ουσία. Είναι βιβλίο, όχι ταινία. Δεν έχεις πολύ χρόνο...Ο αναγνώστης βαριέται εύκολα.


Εν συντομία. Τις νεοφερμένες ιδέες μας, ή τις φυλάμε σε μιαν άκρη ή τις ενσωματώνουμε στο βιβλίο που γράφουμε εκείνη τη περίοδο. Δε πετάμε τίποτα. 

___

Ελπίζω να σε βοήθησα έστω λίγο και να μην έγινα κουραστική 🙂 

Αν έχεις κάτι να μας προτείνεις, θα χαρώ να το μοιραστείς μαζί μας. 

Εμένα θα με βρεις 

Instgram: MariaTsavala 

Wattpad: MariaTsavala 

Email: mariatsavala94@gmail.com

Να έχεις μια όμορφη μέρα ♡



Σχόλια

  1. Μαρία μου καλησπέρα σου. Χρόνια πολλά κοπέλα μου, γιορτάζεις θεωρώ. Όλες μου τις ευχές.
    Έχεις απόλυτο δίκιο Μαρία μου. Αυτές οι εμπνεύσεις είναι της φωτιάς και της στιγμής. Και αν δεν είσαι οργανωμένος, πάει, τις έχασες. Και είναι κρίμα. Συνεπώς ακολουθώ τις συμβουλές σου καλή μου φίλη. Καλή συνέχεια να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιάννη μου. Χρόνια πολλά , Καλή Παναγία!!! ☺

      Και εγώ στη πορεία τα ανακάλυψα, ψάχνοντας να βρω τρόπους για να μην πετάω εμπνεύσεις. Χαίρομαι που βρήκες ενδιαφέρον το άρθρο ♡

      Διαγραφή
  2. Έκλαψα με τον παραλληλισμό με τον Στιβ και τη Μπλου 😂 Θυμάμαι τους έβλεπα μικρή με τον αδελφό μου και τους λάτρευα! Χαχα! Ο τύπος κουβαλούσε τόση τρέλα που θα μπορούσε άνετα να είναι συγγραφέας που θα καταγράφει τις ιδέες του!

    Εκεί που είπες ότι πετάει το κουλούρι, έκανα εικόνα τον εαυτό μου να πετάει κουλούρι σε πελάτη επειδή με πρόσβαλλε 😂 Δεν θα το έκανα παρά μόνο στη φαντασία μου αλλά θα μπορούσε να είναι σκηνή για κάποιο βιβλίο μου! Ορίστε μου έδωσες ιδέα, πρέπει οπωσδήποτε να βρω ένα μπλοκάκι και να ακολουθήσω τις συμβουλές σου ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχχα δεν άντεξα να μη το αναφέρω!! Πραγματικά αυτός μου ήρθε στο μυαλό!! 😂 πολύ τρελός... όλοι τον βλέπαμε στο νικελοντεον.

      Αμα χρειαστεί ρίξε και το κουλούρι 😋😋

      Καλό είναι να εμπλουτίζεις τη φαντασία σου. Αν και εσύ έχεις ατέρμονη από δαυτη αλλά καλό είναι για να μη ξεχνάμε.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ebook: "Κούνια μπέλα"

ΑΦΟΣΙΩΣΗ: Κεφάλαιο 2

ΑΦΟΣΙΩΣΗ: Κεφάλαιο 1